Frankofonia, kultura, ekologia, technologia
Francophonie, culture, écologie, technologie
Stowarzyszenie Francja-Polska

Stowarzyszenie Absolwentów Studiów
Francuskojęzycznych w Polsce

Association France-Pologne

Association des Anciens Elèves
des Formations Francophones en Pologne

Konferencja: “Lobbing – francuskie i polskie doświadczenia – europejskie wyzwanie.”

14 lutego 2003

Kalendarium

kwiecień 2024
MTWTFSS
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
maj 2024
MTWTFSS
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
czerwiec 2024
MTWTFSS
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Data wydarzenia: 14 lutego 2003Kategorie:

NULL

Szanowni Państwo! Stowarzyszenie Francja-Polska i Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce Serdecznie zapraszają na konferencję – panel dyskusyjny Lobbing – francuskie i polskie doświadczenia – europejskie wyzwanie która odbędzie się 14 lutego 2003, godz. 1800 w Instytucie Francuskim (ul. Senatorska 38 , Warszawa). Patronat prasowy objął miesięcznik “Decydent. Pismo lobbingowe” Program: Lobbing – polskie i francuskie doświadczenia (1800-1840) ˇ Małgorzata Molęda-Zdziech – wstęp Czy i dlaczego należy mówić o lobbingu?i prowadzenie panelu ˇ Red. Damian Zaczek, wydawca “Decydent. Pismo lobbingowe” – Praktyka lobbingu w Polsce- obserwacje dziennikarza. ˇ Michel Kiviatkowski, prezes Mazars Polska Francuskie doświadczenia lobbingu. ˇ Sebastian Mikosz, dyrektor generalny Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polscej, Izba – jako aktor lobbingowy. Lobbing, public affairs jako nowy sektor działalności gospodarczej (1840-1900) ˇ Michał Kurtyka, dyrektor Bernard Brunhes Polska ˇ Anna Nietyksza, prezes Efficom Consulting Krajobraz lobbingu w Unii Europejskiej (1900-1915) ˇ Dr Urszula Kurczewska, UW, SGH, Lobbing i jego miejsce w instytucjonalnym systemie UE. ˇ Małgorzata Molęda-Zdziech, SGH, Polski lobbing w Unii Europejskiej – pierwsze doświadczenia. Pytania – odpowiedzi (1915-1930) Podsumowanie Z uczestnikami panelu będzie można porozmawiać podczas koktailu (1930-2015). Celem konferencji jest popularyzacja problematyki lobbingu. Doświadczenia Francji i Polski są na tym polu podobne. Każdy z prelegentów ma do dyspozycji 7-10 minut na wprowadzenie do problematyki. Potem przewidziana jest runda pytań i odpowiedzi. Uwaga! Po konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane 3 gratisowe egzemplarze książki U. Kurczewskiej, M. Molędy-Zdziech “Lobbing w Unii Europejskiej”. Natomiast chętnych do zakupu tej książki w cenie promocyjnej 35,- zł zapraszamy już od 1730.