Firma Mazars zaprasza na śniadania biznesowe “Warszawskie Spotkania Firm”
Firma Mazars zaprasza na śniadania biznesowe "Warszawskie Spotkania Firm"
Tematy śniadań:
środa, 19 września 2007 r., godz. 8.30
"Giełda, odrębny świat dla firmy? Zagadnienia komunikacji, strona techniczna"
Aby wprowadzic firmę na giełdę nie wystarczy tylko chciec. Potrzebna jest dobra znajomość rynku i narzędzi niezbędnych do pomyślnego przeprowadzenia tego procesu.
Jaka komunikację należałoby prowadzic wokół takiego wydarzenia? Sama informacja o wejściu firmy na giełdę jest bardzo ważna, chociażby z punktu widzenia budowania jej wizerunku. Ogłoszenie, że jesteśmy na giełdzie jest silnym komunikatem. Bardziej szczegołowe informacje są natomiast dedykowane bardziej wtajemniczonym.
środa, 10 października 2007 r., godz 8.30
"Jak stworzyć silną i wartościową markę. Czy marka ma wartość księgową?"
Aby stworzyć nowa markę musi ona być innowacyjna, wyróżnialna i długowieczna. Marka jest widoczną dla odbiorcy cześcią góry lodowej – to pierwszy kontakt konsumenta z produktem.
Ale marki nie można rozpatrywac jedynie w aspekcie komunikacji i wizerunku, ma ona rownież swoja wartość księgowa. Ile warta jest marka i jak ją wycenić?
środa, 5 grudnia 2007 r., godz. 8.30
"Czy europejski rynek nieruchomości jest przeszacowany? Mieszkania, biura, powierzchnie handlowe i produkcyjne… Co jest wartością rzeczywistą, a co bańką mydlaną?"
Obecnie, w dziedzienie nieruchomości, trzeba miec wizję globalną i interesować się rynkiem europejskim.
Jaka jest prawdziwa wartość nieruchomości?
Trzeba wiedzieć, gdzie szukać wiarygodnych informacji oraz jakie sa niezbędne narzędzia, aby skompletować pełne dane. Dezinformacja i bańki spekulacyjne są powszechne w dziedzinie znanej dobrze jedynie ekspertom.