Z przyjemnością informujemy, że Stowarzyszenie Francja-Polska zostało po raz drugi Partnerem Instytucjonalnym Projektu "French Touch".
French Touch 2016 to druga edycja wspólnego projektu Ambasady Francji w Polsce i francuskiej agencji reklamowej Cryptone. Celem ogólnopolskiej kampanii jest zainteresowanie Polaków francuskim stylem życia, kulturą, a także dorobkiem Francji w wielu różnych dziedzinach. French Touch 2016, który potrwa od lipca do października, obejmuje szereg wydarzeń kulturalnych, w tym koncerty gwiazd, pokazy mody. Powstanie spot promujący Francję, zrealizowany przez jednego z największych francuskich reżyserów, a całą kampanię zwieńczy – podobnie jak w zeszłym roku – uroczysta Gala w Teatrze Wielkim w Warszawie. Działania marketingowe zaplanowane w ramach kampanii obejmą m.in szeroką akcję billboardową. Organizatorzy zaplanowali też dystrybucję bezpłatnego magazynu lifestylowego poświęconego Francji – "La Belle Vie !"
Jako Partner Projektu, Stowarzyszenie Francja-Polska ma okazję zaoferować swoim członkom i sympatykom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty wydarzeń kulturalnych i wydawnictw towarzyszących projektowi. Listę pozycji do nabycia przestawiamy poniżej.
W razie zainteresowania, zamówienia oraz wszelkie pytania należy kierować do przedstawiciela organizatorów, pani Sylwii Marek, na adres s.marek@cryptone.pl , podając hasło "Stowarzyszenie Francja-Polska".
* * *
I. Pakiet 100 CD z logotypem zamawiającego w cenie netto 2.700 PLN (lub 1.000 CD w cenie netto 23.500 PLN):
- Zaz, «Je veux»
- Lambert Wilson, «À Bicyclette»
- Louane, «Jour 1»
- Christophe Maé, «Il est où le bonheur»
- Joyce Jonathan, «Le bonheur»
- Féfé, «Le charme des premiers jours»
- Ben l’Oncle Soul, «À coups de rêves»
- Claire Keim, «Paris»
- Kenji Girac, «Les yeux de la mama»
- Thomas Dutronc, «Allongés dans l’herbe»
- Vanessa Paradis, «Love song»
- Christine and the Queen, «Paradis perdus»
- Charles Aznavour, «Et moi je reste là»
- Nolwenn Leroy, «Ma Bretagne quand elle pleut»
- Brigitte, «Hier encore»
- Julien Doré, «Paris-Seychelles»
II. Bilety na koncerty francuskich artystów (pod warunkiem ostatecznego potwierdzenia przez artystów):
- Thomas Dutronc & Marcin Wyrostek – piątek 30 września br., miejsce FABRYKA TRZCINY – cena netto jednego biletu 110 PLN
- Louane – poniedziałek 3 października br., miejsce FABRYKA TRZCINY – cena netto jednego biletu 110 PLN
- Jane Birkin w utworach Gainsbourga symfonicznie – poniedziałek 10 października br., miejsce HALA KOŁO – ceny netto jednego biletu 350/210/190/150 PLN
III. Bilety na Galę French Touch w Teatrze Wielkim w Warszawie (łącznie z After Party w Hotelu Sofitel) w dniu 7 października br. w cenie netto 8.000 PLN za 10 miejsc (lub 15.000 PLN za 20 miejsc).
Gala, w której uczestniczyć będzie 1600 osób, m.in. przedstawiciele biznesu, administracji publicznej i dziennikarze, będzie transmitowana przez telewizję. W programie wieczoru – którego głównym motywem będzie twórczość francuskiego piosenkarza Jean-Jacques’a Goldmana – m.in. piosenki artysty po francusku i po polsku w wykonaniu znanych artystów i pokaz mody haute-couture. After-Party w Hotelu Sofitel to okazja do nawiązania kontaktu z gwiazdami Gali i innymi uczestnikami wydarzenia z Polski i z Francji.