Z przyjemnością informujemy, że Stowarzyszenie Francja-Polska jest po raz czwarty partnerem projektu French Touch.
French Touch to wspólne przedsięwzięcie wielu partnerów, którego celem jest promocja Francji i jej dorobku w Polsce. Podczas 2-tygodniowej kampanii, Polacy będą mieli wiele okazji do odkrycia lub lepszego poznania francuskiego stylu życia, kultury, mody, czy sztuki kulinarnej.
Głównym celem, jaki stawiają sobie organizatorzy French Touch jest udostępnienie polskim konsumentom starannie wyselekcjonowanej oferty francuskich produktów. W dniach 20 września – 1 października w tysiącach sklepów i punktów sprzedaży pojawią się najróżniejsze, nieraz trudno dostępne w Polsce artykuły – od produktów spożywczych po dobra luksusowe. Sprzedażom towarzyszyć będą liczne degustacje.
French Touch to także wydarzenia kulturalne, których zwieńczeniem będzie Gala French Touch – bajeczny spektakl z udziałem znanych artystów francuskiej sceny muzycznej, obfitujący w szereg atrakcji (np. pokaz mody haute couture czy spektakl kabaretu Lido de Paris). W tym roku z okazji 70-lecia Festiwalu w Cannes, na Gali French Touch pojawią się goście honorowi związani z festiwalem. Kontynuacją Gali jest Wieczór After Party, czyli elegancki koktajl przy lampce szampana i francuskich przysmakach.
Kampania French Touch to również czas, gdy w kioskach pojawia się prestiżowy, bezpłatny magazyn „La Belle Vie”. Różnorodność artykułów podejmujących tematy związane z Francją z pewnością zaspokoi ciekawość polskich miłośników tego kraju.
O szczegółach będziemy informować na bieżąco, zachęcamy też do śledzenia portalu internetowego wydarzenia: http://frenchtouchlabellevie.pl/ i jego strony na Facebooku: https://www.facebook.com/FrenchTouchLaBelleVie/?fref=ts