Frankofonia, kultura, ekologia, technologia
Francophonie, culture, écologie, technologie
Stowarzyszenie Francja-Polska

Stowarzyszenie Absolwentów Studiów
Francuskojęzycznych w Polsce

Association France-Pologne

Association des Anciens Elèves
des Formations Francophones en Pologne

Zaproszenie na Międzynarodowy Tydzień Networkingu 2012 (6-10 lutego 2012) Biznes, networking i płeć

27 stycznia 2012

Kalendarium

październik 2021
PoWtoŚrczwPiSoNiedz
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Listopad 2021
PoWtoŚrczwPiSoNiedz
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
grudzień 2021
PoWtoŚrczwPiSoNiedz
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Data wydarzenia: 21 października 2021 00:00Kategorie:

W dniach 6-10 lutego 2012 w 9 miastach Polski przedsiębiorcy z ponad 50 organizacji już po raz piąty nawiążą owocne kontakty i poznają zasady rekomendacji w biznesie podczas Międzynarodowego Tygodnia Networkingu organizowanego przez BNI – organizację referencyjną zrzeszającą ponad 140 tys. członków na całym świecie.

Networking jest wciąż jeszcze nie wszystkim znaną, ale skuteczną metodą poznawania partnerów biznesowych i podtrzymywania relacji w biznesie. Zdecydowanie bliższy jest młodemu pokoleniu ludzi, dla których codziennością jest obecność na portalach społecznościowych takich jak Facebook czy Goldenline. Społeczności w sieci nie tylko pozwalają podtrzymywać więzi ze znajomymi, ale też umożliwiają nawiązywanie kontaktów i często służą jako nowy kanał dotarcia do potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych.

Jednak żaden portal, forum czy czat nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z drugą osobą, co potwierdzają badania realizowane przez Ivana Misnera, założyciela BNI (Business Networking International). Dobre relacje, bezpośredni kontakt i rekomendacje są kluczowymi zasadami cotygodniowych spotkań przedsiębiorców – członków BNI w poszczególnych miastach, gdzie znajdują się oddziały organizacji. Ta idea przyświeca też Międzynarodowemu Tygodniu Networkingu, na którym osoby pro aktywne, otwarte, dbające o rozwój swoich firm lub organizacji mają szansę poznać nowych partnerów, współpracowników czy klientów. Te kontakty to potencjalne kontrakty.


Międzynarodowy Tydzień Networkingu 2012 przebiegnie pod hasłem „Networking w biznesie a płeć”. Zaprezentowane będą światowe i polskie wyniki badań realizowanych przez Ivana Misnera w ciągu ostatnich dwóch lat, na próbie 12 000 osób z kręgów biznesu , a uczestnicy spotkań i konferencji dowiedzą się o różnicach w prowadzeniu networkingu przez mężczyzn i kobiety.

Kobiety są bardziej nastawione na relacje, poznanie drugiej osoby, potrzebują więcej czasu na zbudowanie zaufania, wypróbowanie usług czy produktów, większą też wagę przywiązują do kompetencji partnera – tłumaczy wyniki badań Grzegorz Turniak – mężczyźni natomiast podchodzą do networkingu bardziej zadaniowo, polegają na osiągnięciach innych osób i istotny jest dla nich charakter potencjalnego partnera. Szybciej zamieniają kontakty na kontrakty i spędzają na networkingu więcej czasu niż kobiety.

Jak stwierdza Misner na swojej stronie http://businessnetworkingandsex.com poświęconej temu tematowi, generalnie płeć nie ma dużego wpływu na różnice w stylach networkingu. Jednakże, co zastanawiające, duży wpływ ma miejsce, gdzie jest uprawiany networking. Badanie wykazało, że networking prowadzony online jest skuteczny jedynie dla 27% badanych podczas gdy tradycyjna, bezpośrednia forma kontaktów biznesowych przynosi efekt u ponad 82% osób.

Wyniki tych badań potwierdzają, jak ważne są bezpośrednie spotkania, których uczestnicy są nastawieni na wzajemne poznawanie siebie, swoich biznesów i jak potrzebne są skuteczne sposoby poprawiające autoprezentację, komunikację interpersonalną, i umiejętność przekuwania kontaktów na kontrakty. – mówi prezes BNI Polska. – Tego wszystkiego uczy BNI. Zapraszamy wszystkie osoby, które chcą poznać tajniki nawiązywania dobrych relacji w biznesie do udziału w spotkaniach otwartych i konferencjach.

Szczegóły dotyczące tegorocznego MTN są dostępne na stronie http://www.tydziennetworkingu.pl .

Harmonogram: http://bnipolska.pl/intlweek/polska.html


O BNI

BNI (Business Networking International) to profesjonalna biznesowa organizacja referencyjna założona w USA w 1985 roku przez Ivana Misnera. Swój ogromny sukces zawdzięcza aktywności ponad 140 tys. członków zgromadzonych w 6199 klubach na całym świecie. To największa tego rodzaju organizacja zrzeszająca przedsiębiorców, którzy w 2011 roku działalności przekazali sobie 6.9 miliona rekomendacji o wartości 2,4 mld euro. Istotną zasadą jest możliwość przystąpienia do grupy BNI jednego przedstawiciela danej profesji. BNI dba o jakość i etykę biznesu, a także wpływa na rozwój przedsiębiorców poprzez cykliczne szkolenia z networkingu, autoprezentacji i komunikacji.

Kontakt dla prasy:
Hanna Laszczyk
Tel: 607 926 174
E-mail: Hanna.Laszczyk@markesense.com

MarkeSense.Com
Os. Stare Żegrze 13/3
61 – 249 Poznań
www.markesense.com

Dodatkowych informacji udziela:
Grzegorz Turniak, Prezes BNI Polska: turnak@bnipolska.pl; tel. 501 152 220
Artur Sójka, koordynator Międzynarodowego Tygodnia Networkingu, sojka@bnipolska.pl; tel. 691 952 888