Z przyjemnością informujemy, że w dniach 21 września – 10 października 2016r. w całej Polsce odbędzie się wyjątkowa akcja handlowa w ramach projektu „French Touch”.
Przyjaciele i partnerzy projektu – sieć marketów Carrefour, Cosmedica, sklepy odzieżowe Promod, sklep Złote Wyprzedaże, sklepy agd Home & Cook, hotel Regent Warsaw, Aelia duty free, sklepy z bielizną Chantelle, restauracja Paul, sklepy odzieżowe Kiabi, sklep kosmetyczny Make-Up For Ever, sklep odzieżowy Gererd Darel, sklep odzieżowy Tara Jarmon – przygotowali wyjątkowe oferty, które pozwolą na zrobienie zakupów i skorzystanie z usług w atrakcyjnych cenach. Akcja handlowa „French Touch” to liczne rabaty i niespodzianki dla konsumentów. Zachęcamy do „korzystania z życia” i czerpania przyjemności z bycia razem, wspólnego celebrowania posiłków i spędzania wolnego czasu.
A już teraz zachęcamy do zapoznania się z klipem wideo wyprodukowanym na potrzeby „French Touch” przez młodych francuskich artystów: http://frenchtouch2016.pl/pol_pol/laFrenchTouch/lesclips
Już drugi rok z rzędu Stowarzyszenie Francja-Polska ma zaszczyt być partnerem projektu French Touch.