Frankofonia, kultura, ekologia, technologia
Francophonie, culture, écologie, technologie
Stowarzyszenie Francja-Polska

Stowarzyszenie Absolwentów Studiów
Francuskojęzycznych w Polsce

Association France-Pologne

Association des Anciens Elèves
des Formations Francophones en Pologne

Czy można zmierzyć stopień zadowolenia klienta? (30.11.2005)

25 listopada 2005

Kalendarium

październik 2021
PoWtoŚrczwPiSoNiedz
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Listopad 2021
PoWtoŚrczwPiSoNiedz
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
grudzień 2021
PoWtoŚrczwPiSoNiedz
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Data wydarzenia: 19 października 2021 00:00Kategorie:

Ankiety dotyczące zadowolenia klienta jako faktyczne narzędzie postępu

W imieniu firmy Mazars mamy przyjemność zaprosić na "Petit dejeuner " (tłumaczenie symultaniczne) pod tytułem:

CZY MOŻNA ZMIERZYĆ STOPIEŃ ZADOWOLENIA KLIENTA?
ANKIETY DOTYCZĄCE ZADOWOLENIA KLIENTA JAKO FAKTYCZNE NARZĘDZIE POSTĘPU

Osoby zainteresowane pogłębieniem swojej wiedzy lub poznaniem tego tematu proszę o jak najszybsze potwierdzenie uczestnictwa do p. Moniki Konowrockiej tel. 826 46 30, e-mail: m.konowrocka@mazars.pl

Spotkanie w środę 30 listopada 2005r. o godz. 8.30 w siedzibie firmy Mazars, ul. Foksal 16, Warszawa. Zaproszenia do odebrania w recepcji Instytutu Francuskiego (ul.Senatorska 38) na hasło Stowarzyszenie.